Jak si vybrat dobrou internetovou agenturu?

Jak si vybrat dobrou internetovou agenturu?

Jste firma, která se rozhodne působit online. Stojí před vámi zásadní rozhodnutí a to: Jak vybrat tu správnou internetovou agenturu? Správná odpověď na tuto otázku asi neexistuje. Záleží na prioritách, které si společnost stanoví hned od začátku a samozřejmě na finančních možnostech. Jak ale nenaletět úplně každému? Dnes u nás v republice najdete možná i stovky firem, které nabízí identické služby, služby jako jsou: grafika, webdesign, různé redakční systémy, SEO či PPC. Vyznat se v celé problematice online marketingu není vůbec jednoduché, hlavně ne pro začátečníka nebo začínající firmu, která se v oboru neorientuje. Takový klient není schopen rozpoznat, zda vybraná internetová agentura dobrá nebo jen slibuje nesplnitelné. Jak začít s výběrem vhodného dodavatele? Nejprve bychom si měli položit dvě základní otázky, které nám pomohou celou naši situaci analyzovat. První otázkou je: V jaké situaci nebo fázi podnikání se nachází vaše firma? A zadruhé: Jaké jsou vaše nároky na web a co od něj v budoucnu očekáváte?

Když se vrátíme k první otázce, uvědomte si, že každá úroveň podnikání má jiné požadavky a samozřejmě jiný rozpočet. Web vám může sloužit jako jednoduchá webová vizitka, dokonale designová webová vizitka, kvalitní web nebo který bude prodávat. Až zodpovíte obě dvě otázky, je čas postoupit k výběru agentury.

Podle recenzí nebo na základě doporučení si firma vybere například tři internetové agentury. Vyznat se ale v jejich nabídce je často velmi složitý úkol, když všechny tři nabízejí téměř to stejné. Takže si pojďme ukázat, co by měla internetová agentura, kterou si vyberete pro tvorbu svých webových stránek splňovat.

Co je u internetové agentury důležité?

Ano, kovářova kobyla chodí bosa. Tak je to asi se vším, ale i přes to se prvně podívejte na firemní prezentaci samotné firmy. Když navštívíte její webové stránky, zjistíte, zda to bude vaše krevní skupina. Webová prezentace vypovídá opravdu hodně o samotné firmě a její filozofii. Určitě dáte přednost firmě, která má na stránkách podrobně uvedenou svou činnost, veškeré kontaktní informace, a ne jen telefonní číslo.

Sledujte, jestli firma píše svůj vlastní blog, protože jen opravdoví profesionálové se vzdělávají a o své nejnovější poznatky se s ostatními dělí. Sledujte tedy, zda pracovníci agentury píší svůj weblog a nabízí pravidelné newslettery. Zkuste se zaměřit, na projektové manažery. Nekvalitní nebo žádné řízení projektů má za následek překročení nákladů na projekt, nedodržování časového plánu a kvality.

Pokud hledáte levnou variantu, můžete se obrátit na dodavatele, který vám doporučí širokou škálu “free webhostingů”, ale pokud na ten web nechcete psát jen svůj osobní deníček, určitě bych to nedoporučovala a takový člověk nestojí ani za napsání mailu. Mohlo by u takovéto verze dojít ke ztrátě statistik a objednávek. Co je pro vás důležité, je bezpečnost softwaru a jeho stabilita, při výběru internetové agentury se pořádně podívejte a prostudujte jejich řešení, může se stát, že nebude stavěné na velkou návštěvnost.

Co se týče cenové politiky. V tomto oboru určitě platí rčení “nikdo z nás není tak bohatý, aby si kupoval levné věci”. Ano, připravte se, že si za tyto služby budete muset zaplatit. Takže pokud vám někdo řekne za webovou prezentaci a e-shop 10 tis. Kč, rychle vezměte nohy na ramena, tady je něco špatně.

Jak poznat, zda je cestovní kancelář pojištěná?

Jak poznat, zda je cestovní kancelář pojištěná?

Když je cestovní kancelář pojištěna, chrání klienty před následkem úpadku. Všechny cestovní kanceláře mají povinnost ze zákona uzavřít pojištění pro případ úpadku. Jestli však není cestovní kancelář pojištěna nebo neplatí řádně své pojištění, nesmí ji majitel provozovat. Certifikát, který dokazuje to, že je kancelář řádně zabezpečena je dostupný na vyžádání zájemci. Doklady o pojištění musí klient obdržet spolu se smlouvou o zájezdu. Pojištění se uzavírá samostatně na každý rok působení společnosti a blížící se konec platnosti nemusí být závadou. Existují i cestovní kanceláře, které tyto certifikáty vystavují na webové stránky, i když to není uvedeno v zákoně.

Jak pojištění funguje

Může nastat situace, kdy cestovní kancelář nebude schopna dodržet závazky, které má vůči svým klientům a nedokončí sjednaný zájezd. Díky sjednanému pojištění se však nemusí zákazník bát, vzniká mu právo na plnění. Dalším případem je, že jste již na dovolené v zahraničí, v tomto okamžiku se postará pojišťovna o to, aby zákazníci byli zabezpečeni a dopravili se v pořádku domů.

Možností, jak si ověřit platnost pojištění kanceláře je nespočet. Některé jej publikují na svém webu nebo je můžete najít přímo v provozovně. Doporučuji Vám ověřit si jeho platnost na webových stránkách pojišťovny (ack.travel). Pokud zde není Vámi zvolená cestovní kancelář uvedena, uvažovala bych o změně cestovní kanceláře)
Při koupi zájezdu musíme rozlišovat rozdíl mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou. Cestovní kanceláře zájezdy pořádají a mají tak povinnost se pojistit proti úpadku, proto se raději informujte, od koho zájezd zakupujete a kdo bude pořadatelem zájezdu. Další možností jak objednat dovolenou je cestovní agentura. Cestovní agentury zájezdy jen zprostředkovávají, s určitostí by neměly být pořadatelem zájezdu. Agentury tedy nemusí být pojištěny proti úpadku, mají povinnost informovat zákazníka, která cestovní kancelář zájezd pořádá a také by měli vědět, zda je kancelář pojištěna proti úpadku.

Jestli, že jste nerozhodní při výběru CK obraťte se na CA. V jejich zájmu není protěžovat jednu cestovní kancelář, doporučí Vám objektivně, podle Vašich potřeb a jejich zkušeností tu pravou dovolenou. V cestovní kanceláři se Vám může stát, že se Vám budou za každou cenu snažit prodat právě ten jejich zájezd, i když nebude úplně vhodný a přizpůsoben Vašim požadavkům.
Zájezd je jediná věc, na kterou se stahuje pojištění proti úpadku. Ostatní služby nesplňující definici zájezdu pojištěny nejsou. Zájezd se může definovat jako kombinace dvou a více služeb, trvajících více než 24 hodin. Zájedy také nesmí zprostředkovávat a prodávat nikdo jiný než cestovní kancelář.
Pozor na záměnu mezi pojištěním cestovní kanceláře a cestovním pojištěním. Jsou to dvě odlišně věci. Neznamená, že když je pojištěna cestovní kancelář, jste pojištěni i vy. Je mnoho kanceláří, která Vám nabídnou cestovní pojištění spolu se zakoupeným zájezdem, pokud ne, je na Vás si zařídit své vlastní. Bez pojištění bych nevyjížděla ani do Vídně, náklady spojené s akutním ošetřením v nemocnici Vám za těch pár korun nestojí.

Vše co člověk dokáže pozřít

Vše co člověk dokáže pozřít

Nápoje, které konzumujeme každý den můžou být různé, ale nikoho z nás by nenapadlo napít se například netopýří krve. “ Člověk vypije všechno, otázka je, jestli se potom ještě zvedne ” toto je největší moudro hospodských. Co všechno můžete ochutnat při cestách do zahraničí, co je extrémní a co je pro vás ještě přijatelné rozhodněte sami. Jak se říká, jiný kraj jiný mrav a v tomto případě obzvláště.

Nejzvláštnější nápoje světa

Nejdříve se podíváme do Korei. Tradiční korejské jídlo kimiči je směs zeleniny, zázvoru a chilli papriček. Při chladném počasí se tato směs uloží do vykopané jámy v zemi, tam kvasí a také má pod zemí menší tendence se kazit. Hlavní roli hraje zelí. Výsledek se pak podává jako příloha a tekutina, která vzniká při kvašení se pak pije.
Jen málo koho by napadlo pít krev. V Thajsku je to naprosto běžná skutečnost, netopýří krev. Nabízí ji na spoustě míst a můžete se setkat i s tím, že vám ji nabídne pouliční prodejce. Myslím si, že je to pouze pro silné žaludky, tady zdvíháme varovně prst. Chuť je velmi specifická, ale většina lidí ji však nesnese a navíc netopýři jsou přenašeči mnoha chorob. Netopýří krev je prý velmi silným přírodním afrodiziakem a tradice se dodnes dodržují na thajském venkově. Netopýři jsou kvůli této tradici velice přísně chráněni a jejich odchyt a následné zabití se trestá velkou pokutou.
Pokud máte rádi mléko, tak teď vás ta chuť možná na pár dnů přejde. Vrátíme se do Asie, tentokrát do Mongolska, kde vám nabídnou kumysem. Kumysem je kobylí mléko a k získání jednoho litru je nutné podojit klisnu.
V Asii i zůstaneme, nikoho nepřekvapí, že v číňané požívají ty nejbizarnější nápoje na světě. Příkladem může být ještěrčí víno. Do rýžového vína nacpou přes noc ještěrky a pochoutka je na světě. Podobným způsobem vzniká i hadí víno, které má údajně pozitivní účinky na potenci. Máte chuť na víno s myšími mláďaty nebo na odvar z ptačího hnízda, není problém, rozhodně ne v Číně.

Ani v Mexiku se nedrží pozadu, mají svůj mezcal. Pálenka se destiluje z agáve a její chuť je doplněna o červa, který plave na dně láhve. V Mexiku tak rčení “ vypálit červa ” nabírá úplně nový rozměr.